Facebookgroep?

Wees vrij om te bespreken/vragen wat je wil, met respect voor elkaars gevoeligheden en/of interesses. Aarzel vooral niet om zelf een topic op te starten.
Plaats reactie
deherders
Berichten: 9
Lid geworden op: 24-04-2017 11:58

Facebookgroep?

Bericht door deherders » 04-05-2017 13:11

Hallo Allemaal, is er een facebookgroep misschien van alle leden?

Groetjes,

Anja Smits


Afbeelding

Werner
Berichten: 17
Lid geworden op: 06-11-2016 01:03

Bericht door Werner » 05-05-2017 13:03

Dag Anja, bij mijn weten is die er nog niet maar misschien een leuke suggestie voor in de toekomst. Op dit moment zijn we bezig om dit forum wat meer vorm te geven, achterliggend wordt er ook gewerkt aan een website om de communicatie te bevorderen. Wordt vervolgd!! :)

deherders
Berichten: 9
Lid geworden op: 24-04-2017 11:58

Bericht door deherders » 20-07-2017 22:02

Hallo,

Effe een opmerking. Hoe is het gesteld met het idee van een facebookgroep? Op dit forum is er weinig activiteit vind ik ook. Mijn inziens kan er meer mee gedaan worden, zijn er meer mogelijkheden. Is er enige verandering op komst voor de toekomst? (plannen?)

Groetjes,

Een ongeduldige ;)

Werner
Berichten: 17
Lid geworden op: 06-11-2016 01:03

Bericht door Werner » 21-07-2017 13:54

deherders schreef:Hallo, Effe een opmerking. Hoe is het gesteld met het idee van een facebookgroep? Op dit forum is er weinig activiteit vind ik ook. Mijn inziens kan er meer mee gedaan worden, zijn er meer mogelijkheden. Is er enige verandering op komst voor de toekomst? (plannen?) Groetjes, Een ongeduldige ;)
Ik deel volledig in je ongeduld Anja, dinsdag zit ik samen met Jana om het over de voortgang van een en ander te hebben. Zou je hier desgevallend aan willen meewerken? Zou top zijn.

deherders
Berichten: 9
Lid geworden op: 24-04-2017 11:58

Bericht door deherders » 21-07-2017 15:17

Ik wil dinsdag wel komen meeluisteren ja, zien of ik een meerwaarde kan inbrengen :) . Kun je me een pb of mail sturen aub met het adres en uur.
Ik zal nog een bevestiging sturen dan.

Werner
Berichten: 17
Lid geworden op: 06-11-2016 01:03

Bericht door Werner » 23-07-2017 11:48

deherders schreef:Ik wil dinsdag wel komen meeluisteren ja, zien of ik een meerwaarde kan inbrengen :) . Kun je me een pb of mail sturen aub met het adres en uur. Ik zal nog een bevestiging sturen dan.
Normaal gaat het gesprek nog over veel meer, eerder persoonlijk. Maar misschien valt een en ander te combineren, al was het maar een introductie tot veel meer. Ik vraag alvast naar de mening van Jana, zal dit even doen via mail met jou in cc. Coming up! :)

Werner
Berichten: 17
Lid geworden op: 06-11-2016 01:03

Bericht door Werner » 23-07-2017 12:38

Dag Anja,

Weet niet of je OP GANG kent, het is een overkoepelende organisatie waaronder OP WEGG behoort.

http://www.opgang.be/over

Zag dat zij wel een twitterpagina hebben:

https://twitter.com/opgangbe

Wordt vervolgd :)

deherders
Berichten: 9
Lid geworden op: 24-04-2017 11:58

Bericht door deherders » 23-07-2017 13:15

hallo,

Ja ik heb geen twitter account. Ik ben meer een facebookmadam :)
Ik denk ook dat het bereik enzo naar buiten toe hoger zal liggen bij facebook dan twitter. Bedankt voor de links, had ik geen weet van. Ik ben nog niet lang bezig maar merk wel dat het doorgeven of geraken aan meer informatie niet altijd even simpel is. Misschien ben ik ook daar te ongeduldig in?

Ik hoor of lees het nog wel voor dinsdag.

Groetjes,

Anja , De ongeduldige ;)

Werner
Berichten: 17
Lid geworden op: 06-11-2016 01:03

Bericht door Werner » 23-07-2017 14:41

deherders schreef:hallo,

Ja ik heb geen twitter account. Ik ben meer een facebookmadam :)
Ik denk ook dat het bereik enzo naar buiten toe hoger zal liggen bij facebook dan twitter. Bedankt voor de links, had ik geen weet van. Ik ben nog niet lang bezig maar merk wel dat het doorgeven of geraken aan meer informatie niet altijd even simpel is. Misschien ben ik ook daar te ongeduldig in?

Ik hoor of lees het nog wel voor dinsdag.

Groetjes,

Anja , De ongeduldige ;)
Weet niet of het met je ongeduld te maken heeft, het is inderdaad nogal een kluwen die misschien eerder afschrikt dan aanmoedigd om daarin je weg te vinden. Wat ik vooral begrijp dat je 'iets' wil doen, het 'wat' is nog een andere zaak. Die beloofde mail is inmiddels vertrokken, heb je die ontvangen?

deherders
Berichten: 9
Lid geworden op: 24-04-2017 11:58

Bericht door deherders » 23-07-2017 20:32

ja, mail heb ik goed ontvangen.

Plaats reactie